Pressemeddelelse

Skrevet d. 7. april 2019 af
Kim Møller
Pressemeddelelse

TM Tønder håndbold har forlænget aftalen med 2.holdstræner, Brian Smidemann, så den også er gældende for den kommende sæson. TM Tønders 2.hold i 3. division har netop afsluttet sæsonen 2018/2019, og det talentfulde mandskab sluttede på en fornem 4. plads i rækken. Holdet har i denne sæson haft Brian Smidemann som træner, og TM Tønder har netop forlænget aftalen med Brian til også at gælde for sæson 2019/2020.

Brian gør et kæmpe arbejde for vores spillere på 2.holdet. Med stort engagement og blik for at skabe de bedst tænkelige rammer for spillerne, så er Brian i høj grad medvirkende til, de flotte resultater og den gode udvikling, som spillerne har opnået i denne sæson. Brian er et godt bindeled mellem både U18-truppen og 1.holdstruppen. Derfor er vi rigtig glade for, at Brian også i den kommende sæson skal stå i spidsen for dette værdifulde arbejde.”, siger cheftræner Torben Sørensen.

52-årige Brian Smidemann glæder sig til at fortsætte processen med at udvikle talenterne i TM Tønder:

Den netop afsluttede sæson var min anden hele sæson som 3.divisionstræner, og jeg har i den grad lysten til at fortsætte. Da Torben Sørensen tilmed forlængede kontakten som cheftræner, så var det en nem beslutning at sige ja. Torben vil de unge spillere, og de unge føler sig værdsat i både 1. og 2.holdstruppen. Kombinationen af at arbejde med talentudvikling og kunne skabe et socialt fællesskab tiltaler mig meget, og vi er alle nogle glade amatører, der drives af lysten til at forbedre sig og det gode kammeratskab. Der er en stor talentmasse i TM
Tønder, og målsætningen om at kunne skabe 1-2 spillere til 1.holdstruppen er enormt spændende. Det bliver en meget spændende sæson vi går i møde”, slutter Brian Smidemann.