Endnu et år med rutineret ræv.

Skrevet d. 20. juni 2019 af
Kim Møller
Flemming Andersen

TM Tønder og Ulrik Eggert har forlænget samarbejdet i endnu en sæson.

Den 28-årige Ulrik Eggert har forlænget aftalen med TM Tønder gældende for næste sæson. Det bliver dermed 6.sæson som den dygtige og rutinerede Eggert tager i den røde TM Tønder trøje. Ulrik glæder sig over, at det er blevet til en forlængelse med TM Tønder:

”Jeg har det godt og trives med at spille i TM Tønder, hvor jeg synes, at vi specielt i denne sæson, har haft et fantastisk sammenhold. Det gode sammenhold har bragt os langt i den sæson, som lige er afsluttet, og jeg er sikker på, at dette udbygges i sæson 2019/2020.
Der er igen udskiftninger på holdet, og jeg skal som en af de rutinerede være med til fortsætte den kultur og holdning der er i truppen. Jeg kan på banen dække ind flere steder, og udenfor bidrage med erfaringerne. Der er stor opbakning til holdet, og der er mange engagerede personer på og omkring holdet og i klubben, hvilket har stor betydning for os spillere. Jeg glæder mig meget til endnu en sæson i Tønder.”

Også hos cheftræner Torben Sørensen, er der glæde over at Ulrik Eggert fortsætter i klubben:

”Jeg er virkelig glad for, at Ulrik fortsætter hos os i den kommende sæson. Med hans rutine og kompetencer som spiller, får han igen en stor rolle på holdet – både på og udenfor banen. Ingen tvivl om, at Ulrik er en vigtig brik hos os, og han er den spiller i truppen, der har spillet flest kampe for TM Tønder. Han kan på banen bidrage på flere forskellige pladser, og jeg synes, at Ulrik – specielt i de vanskeligste kampe – i indeværende sæson, spillede rigtig godt. Tilmed er han en meget vellidt person i truppen og i klubben, hvor hans positive indstilling er med til at skabe den gode kultur i klubben.”

TM Tønder Håndbold Elite