Pressemeddelelse

Skrevet d. 13. marts 2018 af
Flemming Andersen
Pressemeddelelse

Efter denne sæson tager TM Tønder Håndbold afsked med en af klubbens bagspillere, der har søgt nye udfordringer fra sæson 18/19.

TM Tønder Håndbold må efter denne sæson sige farvel til bagspiller Oliver Nøddesbo Eggert, som efter 3 ½ år i klubben ønsker at søge nye udfordringer, og dermed ikke forlænger sin kontrakt med TM Tønder.
Oliver Nøddesbo Eggert får meget rosende ord med på vejen af klubbens cheftræner, Torben Sørensen:
”Vi har forsøgt at beholde Oliver i TM Tønder, men desværre er det ikke lykkes at få en forlængelse med ham. Jeg havde meget gerne set Oliver fortsætte i klubben, men har fuld forståelse for, at han gerne vil prøve noget andet.
Oliver er på alle måder en vellidt person, meget pligtopfyldende og alle omtaler ham positivt. Oliver har gennem sin tid i TM Tønder udviklet sig meget, meget positivt. Han kom til TM Tønder for at få spilletid, og han har gennem de seneste sæsoner været en vigtig brik på holdet. Oliver har et stort potentiale, som kan udvikles endnu mere. Det er en stor fornøjelse at have Oliver i klubben, og han bliver fortsat en meget vigtig spiller i den resterende del af turneringen. Vi ønsker Oliver held & lykke med de nye udfordringer i næste sæson”

Oliver Nøddesbo Eggert ser tilbage på tiden i TM Tønder med stor glæde, og har været rigtig glad for perioden i klubben:
”Jeg har været virkelig glad for TM Tønder. Alle omkring klubben brænder for håndbolden og der er et stærkt miljø i klubben. Der er en fantastisk opbakning til håndbolden. Især har der været mange højdepunkter hjemme i Tønder Hal 2, hvor jeg har haft helt specielle oplevelser. TMT Red Support har altid været med til at skabe stemning både ude og hjemme.
Jeg har været i TM Tønder i en utrolig spændende periode, og lært mange ting. Det er fedt, at en lille klub som TM Tønder kan være med i toppen af dansk håndbold, og jeg kan kun anbefale unge spillere at komme til klubben som et led i deres udvikling. Jeg har udviklet mig på alle parametre og ser tilbage på de 3 ½ i klubben med meget stor glæde.”