Pressemeddelelse: Ny formand

Skrevet d. 27. september 2018 af
Kim Møller
Pressemeddelelse: Ny formand

Ny formand for bestyrelsen i TM Tønder Håndbold Elite A/S er Stefan Østerby- Jørgensen. Han afløser Robert Okholm, der ikke ønskede genvalg til bestyrelsen ved mandagens ordinære generalforsamling.

Mandag aften afholdt TM Tønder Håndbold Elite A/S ordinær generalforsamling. Her ønskede den tidligere formand, Robert Okholm, ikke genvalg. Kim Wittenkamp blev valgt til bestyrelsen, og den nye bestyrelse havde onsdag konstituerende møde. Her blev Stefan Østerby-Jørgensen valgt som ny formand, mens Alex Petersen blev næstformand. Den nye formand glæder sig til at fortsætte arbejdet i bestyrelsen:

Først og fremmest vil jeg starte med at takke Robert Okholm for et stort arbejde som formand, og Uwe Nielsen for et stort arbejde som næstformand. Vi er glade for, at Uwe ufortrødent fortsætter arbejdet i de forretningsudvalg han er formand for”.

“Jeg glæder mig til at overtage formandsposten for en virksomhed, der er godt på vej i den helt
rigtige retning. Robert Okholm har som formand lagt et stort arbejde i virksomhedens tjeneste, og fået skabt en stærk organisation, der giver et godt grundlag at bygge på”.

“Den nye bestyrelse har som målsætning, at klubben fastholder sig i toppen af dansk håndbold, bl.a. gennem en strategi, hvor talenter skal udvikles:

”Den nye bestyrelse er trådt i arbejdstøjet, idet man igennem noget tid har haft et ønske om at lave en tre års plan for at sikre klubbens fortsatte udvikling. Dette arbejde er påbegyndt og det tegner til at blive en virkelig spændende tid for klubben. Medlemmerne af bestyrelsen har stor erfaring, og jeg er især glad for, at Alex Petersen ønsker at tiltræde som næstformand. Alex har en stor indsigt i klubbens forhold såvel økonomisk som sportsligt”, slutter den nye bestyrelsesformand, Stefan Østerby-Jørgensen.

Er der spørgsmål til ovenstående, bedes man kontakte Stefan Østerby-Jørgensen på mobil: 61666477

Troels og Rune: Vi går efter top 6

Vi så allerede en smule til dem i slutningen af forrige...