Pressemeddelelse TM Tønder

TM Tønder Håndbold har sikret sig Lasse Nikolajsen i de kommende to sæsoner

Skrevet d. 18. april 2018 af
Pressemeddelelse TM Tønder

TM Tønder Håndbold har sikret sig Lasse Nikolajsen fra Ribe-Esbjerg HH på en 2-årig kontrakt med tiltrædelse 1. juli 2018

TM Tønder Håndbold er i fuld gang med at skabe en stærk og slagkraftig trup til den kommende sæson. Klubben er derfor rigtige glade for, at det er lykkes at få tilknyttet venstre fløjen Lasse Nikolajsen. 21-årige Lasse Nikolajsen kommer fra Ribe- Esbjerg HH, og er TM Tønder spiller i de kommende to sæsoner.

Lasse Nikolajsen studerer på Erhvervsakademiet i Esbjerg og siger følgende om klubskiftet til TM Tønder:
”Jeg har altid spillet håndbold i Esbjerg, og jeg synes tiden nu er inde til at prøvenoget nyt. TM Tønder er en rigtig god klub, hvor udviklings- og træningsmiljøet er rigtig godt. Her er mange dygtige unge spillere, som har stor vilje, og jeg er sikker på, at det vil være godt for min udvikling. Jeg har en forventning om en rolle på holdet, og mere spilletid end tilfældet har været i denne sæson.Jeg glæder mig meget til at komme til Tønder, hvor mange bakker virkelig meget op om håndbolden. TM Tønder har en fantastisk hjemmebane, og jeg glæder mig til atvære hjemmehold foran bl.a. deres entusiastiske fanklub.”

Cheftræner Torben Sørensen ser frem til at få tilknyttet Lasse Nikolajsen til truppen:
”Lasse er en ung og talentfuld spiller, der har masser af gå-på-mod, er teknisk dygtig og så brænder han for at blive bedre. Jeg er sikker på, at Lasse med sin gode indstilling vil falde godt ind i truppen.
Lasse passer perfekt ind i TM Tønders DNA. Han har masser af vilje, og er en ung spiller der allerede har både erfaring fra håndboldligaen og ikke mindst diverse ungdomslandshold, hvor han var med på holdet der vandt sølv ved VM i Algeriet i 2017. Vi ser frem til at byde Lasse velkommen i den røde trøje”.

TM Tønder Håndbold vil inden for den nærmeste fremtid præsentere yderligere nyheder omkring truppen til den kommende sæson.

TM Tønder Håndbold