Pressemeddelelse TM Tønder

TM Tønder har forlænget kontrakten med Ulrik Eggert

Skrevet d. 19. april 2018 af
Pressemeddelelse TM Tønder

TM Tønder Håndbold har forlænget kontrakten med Ulrik Eggert, så han er i klubben i yderligere en sæson.

Det er med glæde, at TM Tønder Håndbold kan offentliggøre, at klubben har forlænget kontrakten med en af de bærende spillere, Ulrik Eggert. Ulrik har forlænget kontrakten med TM Tønder frem til 30.juni 2019, og skal dermed i gang med sin 5.sæson i klubben.

Om forlængelsen siger 27-årige Ulrik Eggert:
”Jeg er rigtig glad for at være i TM Tønder, hvor der er nogle gode holdkammerater, mange frivillige der gør en stor indsats og ikke mindst en fantastisk hjemmebane, hvor der er kæmpe opbakning.
Jeg har allerede haft 4 gode sæsoner i klubben, og glæder mig til endnu en, hvor vi forhåbentlig skal blande os i toppen af rækken. I næste sæson skal der nye spillere implementeres på holdet, og jeg glæder mig til at være med i denne fase. Jeg har i alle sæsoner haft rolle på holdet, hvilket jeg igen forventer i sæson 18/19”,
slutter Ulrik Eggert.

Cheftræner Torben Sørensen er glad for, at det er lykkes at beholde den rutinerede spiller i klubben:
”Ulrik har været i klubben i 4 sæsoner og kender kulturen, personerne og den måde der bliver arbejdet på i TM Tønder. Ulrik er en rutineret og stabil spiller, som gennem de seneste sæsoner har været en af de bærende kræfter i TM Tønder. Ulrik er en alsidig spiller, som angrebsmæssigt både kan være back og fløj. Ulrik har stor erfaring, og har været med i mange afgørende kampe de seneste sæsoner. Derfor får han en vigtig rolle i næste sæson, hvor han fortsat får et stort ansvar, både på og uden for banen”

TM Tønder Håndbold forventer i nærmeste fremtid, at kunne præsentere yderligere nyheder omkring spillertruppen i den kommende sæson.