Pressemeddelelse TM Tønder Elite A/S

Skrevet d. 2. juni 2017 af
Pressemeddelelse TM Tønder Elite A/S

TM Tønder Elite A/S ophæver samarbejdet med Søren Olsen, der således bliver løst fra sin kontrakt ét år før tid.

TM Tønder ophæver samarbejde med venstrefløjen Søren Olsen, der gennem de seneste fem sæsoner har repræsenteret klubbens bedste mandskab. Søren Olsen kom til TM Tønder fra Ribe / Esbjerg HH, og har siden været en fast del af 1.holdstruppen.

”Søren Olsen er en fantastisk person, som er vellidt i klubben. Gennem hele sin TMT-tid har Søren vist sig som en rigtig fighter, og på trods af uheldige skader, så har Søren været loyal og bakket op om holdet. Bedst eksemplificeret ved, at han i januar måned gik ind i assistenttrænerrollen på ligaholdet. Søren har gennem fem år ydet en stor indsats i klubben, men vi er nu blevet enige om, at det er tiden vore veje skilles. Vi vil gerne takke Søren for den store indsats i TM Tønder. Samtidig vil vi ønske Søren alt mulig held og lykke fremadrettet – både med håndbolden og den civile karriere”, siger klubbens Direktør Alex Petersen.

28 årige Søren Olsen bliver færdig med læreruddannelsen om en lille måned og har fået ansættelse på Vojens Gymnastik- og Idrætsefterskole. Om tiden i TM Tønder siger Søren Olsen:
”Jeg har været glad for at være i TM Tønder. Det har været en periode hvor der er sket meget i klubben. Fra at skulle positionere os i 1.division, har vi de seneste sæsoner lagt flere lagt på spillet, og det var fedt at rykke op i ligaen sidste sæson. Det har også været rigtig spændende at være ligahold i denne sæson, hvor der har været store udfordringer. Jeg vil gerne sige tak for nogle gode år i den røde trøje i Tønder og herigennem takke de mange personer omkring klubben og de mange trofaste tilskuere, som har været med til at bakke op gennem min tid i TM Tønder ”.

Er der spørgsmål til ovenstående, bedes man kontakte Direktør Alex Petersen

Køb sæsonkort nu

Vil du forny dit sæsonkort og måske også have samme plads...

Træningskamp i Tønder