Andreas Haagen stopper i TM Tønder Håndbold, og skal spille resten af sæsonen for Ribe/Esbjerg HH.

Op til denne sæson indgik klubben en lejeaftale med ligaklubben Ribe/Esbjerg HH omkring målmandstalentet Andreas Haagen. Aftalen var gældende for sæsonen 2021/2022, dog med den option, at Ribe/Esbjerg HH havde muligheden for at hente Andreas Haagen til klubben i løbet af sæsonen. Denne situation er nu opstået, og derfor stopper Andreas Haagen i TM Tønder Håndbold.

”Vi er kommet i den situation, at Ribe/Esbjerg HH har solgt deres ene målmand fra dagsdato og derfor ønsker de at hive Andreas Haagen hjem nu. Vi har hele tiden vidst, at det var præmissen ved at lave en lejeaftale. Vi vil gerne takke Andreas Haagen for en særdeles god indsats i klubben, hvor han både på og udenfor banen har været en stor fornøjelse at arbejde sammen med. Andreas er en talentfuld målmand, som har udviklet sig godt mens han har været i klubben, og vi ønsker ham alt mulig held og lykke fremadrettet. Resten af sæsonen bliver det Jonas Wilde og Emil Mathiesen, der skal danne målmandsduo og vi har en stærk tro på, at denne dygtige duo kommer til at klare opgaverne til alles tilfredshed”…udtaler træner Michael Wollesen.

TM Tønder Håndbold spiller onsdag aften klokken 20:00 på hjemmebane mod Roskilde Håndbold.

TM Tønder Håndbold