Klubben forlænger aftalen med en af holdets store profiler

Skrevet d. 12. februar 2019 af
Flemming Andersen

En vigtig brik er faldet på plads i forhold til den kommende sæson, da TM Tønder Håndbold netop har forlænget aftalen med Jeppe Jonasson – gældende for sæsonen 2019/2020. Jeppe Jonasson har haft en meget fornem sæson indtil nu, og forlængelsen glæder også cheftræner Torben Sørensen:
”Jeppe har fra dag 1 i TM Tønder vist sig som en stærk personlighed, både på og uden for banen. Han har haft meget stor betydning for klubben, og i den grad vist sit værd for holdet, hvor han er et naturligt samlingspunkt. Jeppe er en vindertype, der er gået forrest i kamp og til træning. Han har nogle fremragende værdier, er rutineret, og kender kravene og vigtigheden i at teamet fungerer. Netop derfor er han også vigtig i forhold til at udvikle kulturen i klubben. Han er vellidt af alle i klubben og tager et stort ansvar for at tingene skal lykkes. Hans kvaliteter på banen er vigtige for os, og uden Jeppe havde vi ikke fået tingene til at lykkes på samme måde. Jeg er meget glad for hans forlængelse!”

Jeppe Jonasson kom til klubben fra Skanderborg Håndbold inden denne sæson, og han er “sindsyg glad” for at være I TM Tønder:
“Det har været helt naturligt for mig at fortsætte i TM Tønder. Det er en rigtig god klub, og det er et meget spændende forår vi går i møde. Klubben er inde i en rigtig god udvikling, bade på og uden for banen. Jeg er rigtig glad for den rolle jeg har fået på holdet, og det ansvar der er givet mig både på og uden for banen. Vi har en god og harmonisk gruppe med et stærkt sammenhold, så det er helt naturligt for mig at forlænge med TM Tønder. Jeg glæder mig over, at næste sæson også er i TM Tønder Håndbold.”

TM Tønder spiller næste hjemmekamp søndag den 17. Februar, hvor holdet får besøg af Fredericia Håndbold.