TM Tønder har sikret sig Rolf Ravn i yderligere to sæsoner

Skrevet d. 22. januar 2018 af

Det er med stor glæde, at TM Tønder Håndbold Elite A/S kan offentliggøre, at klubben har underskrevet en ny 2-årig kontrakt med en af sæsonens største profiler, højre backen Rolf Ravn.

Rolf Ravn kom til TM Tønder Håndbold den 1.januar 2015, og det er med stor glæde og stolthed, at det er lykkes med en forlængelse af aftalen med den hårdt kæmpende og meget sympatiske højre back. Rolf Ravn har forlænget aftalen med klubben frem til den 30.06.2020.

Forlængelsen glæder cheftræner Torben Sørensen:
”Rolf er – og bliver fremadrettet – en rigtig vigtig spiller for os! Han har de helt, helt rigtige værdier, og går forrest både på og uden for banen – ikke mindst udviser han stor seriøsitet i alle henseender, og er et forbillede for mange af klubbens unge spillere. Han er garant for benhårdt arbejde, og en type som passer perfekt ind i TM Tønder Håndbold. Han har i denne sæson udviklet sig særdeles positivt, hvor han har fået sit absolutte gennembrud i 888-ligaen. Rolf er en af ligaens allerbedste forsvarsspillere på hans plads, og har i denne sæson lagt yderligere på sit angrebsspil. Rolf er tilmed en meget vellidt person blandt alle i og omkring klubben. Jeg glæder mig til fortsat, at skulle arbejde sammen med ham”

Rolf Ravn, der kom til i 2015 og han glæder sig til fortsat at være en del af TM Tønder:
”Grundlæggende har jeg været utrolig glad for mine foreløbige tre år i TM Tønder, og der skulle have været noget ekstraordinært, hvis jeg skulle forlade klubben. For mig skulle det være Tønder! Jeg er stolt af, at være en del af projektet, hvor der er sket utrolig mange positive ting, siden jeg kom tilbage i 2015. Her er et godt træningsmiljø, og hele setup`et i klubben er i en stærk udvikling. Jeg glæder mig meget til fortsat, at skulle spille i den røde trøje, og ikke mindst at have fantastiske Tønder Hal 2 som min hjemmebane”, slutter Rolf Ravn.

Ved siden af håndboldtilværelsen i TM Tønder Håndbold, skal Rolf Ravn fortsat være fysisk træner og fysioterapeut på Idrætsakademiet i Kolding, og arbejde hos Løwenstein Fysioterapi & Akupunktur i Kolding.