Skrevet d. 29. juni 2017 af

TM Tønder Elite A/S ophæver samarbejdet med Henrik Storm, der således bliver løst fra sin kontrakt ét år før tid.

TM Tønder ophæver samarbejde med venstrefløjen Henrik Storm, der siden sæsonen 2014 /2015 har spillet i klubben. Henrik Storm kom til TM Tønder fra Sønderjyske, og han har siden været en fast del af 1.holdstruppen. I indeværende sæson har Henrik spillet 27 kampe for ligaholdet i 888-ligaen og kvalifikationsspillet.

”Henrik har ydet en rigtig fin indsats i TM Tønder, hvor han gennem de sidste tre sæsoner har været med i 1.holdstruppen. Henrik har således været i klubben i en begivenhedsrig periode, hvor han har bidraget til de gode resultater og den positive udvikling klubben har været igennem. Henrik har som en af de rutinerede kræfter i truppen, både på og uden for banen taget et flot ansvar i forhold til de mange unge spillere. Henrik har ydet en stor indsats i klubben, men vi er nu blevet enige om, at det er tiden vore veje skilles. Vi vil gerne takke Henrik for indsatsen i TM Tønder. Samtidig vil vi ønske Henrik alt mulig held og lykke fremadrettet – både med håndbolden og den civile karriere”, siger direktør Alex Petersen.

Om tiden i TM Tønder siger Henrik Storm: ”Jeg har haft 3 gode år hos TMT – hvor jeg har haft stor fornøjelse med at spille og træne med en masse unge og engagerede spillere, der virkelig brænder for at udvikle sit håndbolspil. Dem glæder jeg mig til at følge fremad – er ikke i tvivl om nogle af dem kan nå helt til tops. Jeg vil gerne takke medspillerene, holdet omkring holdet, fans og især Claus Lyngsøe, som altid har vist mig stor tillid – på trods for at jeg må stå til ansvar for et par af hans grå hår”.

Er der spørgsmål til ovenstående, bedes man kontakte direktør Alex Petersen.