Pressemeddelelse

Skrevet d. 14. januar 2018 af
Kim Møller
Pressemeddelelse

TM Tønder Håndbold Elite A/S har-  under træningsopholdet på ECCO Centeret i Tønder, forlænget samarbejdet med stregspiller Emil Bergholt, således Emil nu er i TM Tønder de kommende 2 sæsoner.

Det er med meget stor glæde TM Tønder Håndbold Elite A/S kan offentliggøre, at klubben – i konkurrence med en række andre klubber – har forlænget aftalen med stregspiller Emil Bergholt gældende for de kommende 2 sæsoner. Emil kom til TM Tønder inden denne sæson fra Skjern Håndbold, og han har vist store kvaliteter i indeværende sæson.

Forlængelsen glæder også træner Torben Sørensen:
”Emil har fra dag 1 i TM Tønder Håndbold vist sig som en rigtig fighter. Han har den helt rigtige indstilling, yder altid alt hvad han kan, og er en rigtig holdspiller – både på og uden for banen. Emil har udviklet sig meget positivt i denne sæson, og har trods hans unge alder i alle henseender taget et kæmpe ansvar. Emil passer perfekt ind i vores koncept, hvor ihærdige spillere er i klubben for at videreudvikle deres talent i et stærkt håndboldmiljø. Emil er og bliver en vigtig brik på vores hold og for vores klub! Han besidder de helt rigtige værdier – både til træning og kamp, og er dermed et forbillede i klubben”

Emil Bergholt, der kom til klubben fra Skjern Håndbold, er også ansat på Sportsefterskolen SINE i Løgumkloster. Emil er glad for at aftalen med TM Tønder er blevet forlænget:
”Jeg er rigtig glad for at være i Tønder og er rigtig glad for at spille i TM Tønder Håndbold. Det minder på mange måder – blot i mindre målestok – om Skjern, hvor jeg kommer fra. Jeg kom til TM Tønder forud for denne sæson med målet om at få mere spilletid i ligaen og få en rolle på holdet. Dette er lykkes og jeg ønsker naturligvis at bygge videre på min udvikling i næste sæson. Jeg har en stor tro på projektet i Tønder – og ligeledes på, at vi også i næste sæson spiller i 888-ligaen. Der er stor opbakning til holdet og jeg glæder mig til fortsat at spille på hjemmebane i Tønder hal 2, hvor der altid er et fantastisk publikum”

TM Tønder Håndbold åbner 2. halvdel af sæsonen på hjemmebane mod BSV, søndag den 18. februar klokken 15:00 i Tønder Hal 2.

Køb sæsonkort nu

Vil du forny dit sæsonkort og måske også have samme plads...

Træningskamp i Tønder

Er du en af dem der har ventet på at TM...